Meteen naar de inhoud

Hoe zorg je voor een goede nachtrust

Hoe zorg je voor een goede nachtrust
12 tips om beter te slapen

.

Heb jij ook last van gestoorde slaap?
Lukt het je maar niet om in te slapen?
Word je tijdens de nacht meermaals wakker?
Voel je je niet uitgerust als je ’s ochtends opstaat?

Dan is het hoog tijd voor een betere slaaphyngiëne!

Download het gratis e-book

In dit e-book geef ik je inzicht in 12 gewoontes die jou zullen helpen beter je slaapproblemen aan te pakken. Inclusief een slaapdagboek template om jouw eigen slaapritme in kaart te brengen.

Als je je aanmeldt voor dit gratis e-book, krijg je ook regelmatig mijn nieuwsbrief met gratis tips en inspiratie. Ik ga zorgvuldig om met je gegevens en je kan je altijd weer uitschrijven voor de nieuwsbrief

Hoi, ik ben Annelies

Als mama van drie jonge kinderen kwam ik in 2018 in een stevige burn-out terecht met aanhoudende gezondheidsklachten tot gevolg. Het heeft meer dan 2 jaar geduurd om uit dit dal te komen.

Dit heeft me doen nadenken over hoe ik mijn leven wil leven. In plaats van maar mee te rennen in de rat-race kies ik nu bewust voor meer balans in mijn leven.

Vanuit deze ervaring is het mijn missie om zoveel mogelijk mama’s die het moeilijk hebben met alle ballen in de lucht te houden te helpen naar meer rust en balans in hun leven. Om op die manier impact te maken en te zorgen voor collectief vertragen!

In dit e-book krijg je..

… Een antwoord op de vraag waarom goed slapen zo belangrijk is

… 12 praktische tips voor een betere slaaphygiëne

… Template slaapdagboek om je eigen slaap bij te houden en de effectenvan veranderingen in je slaaphygiëne te ontdekken 

Ook jij kan Opnieuw goed slapen!

Download het gratis e-book met 12 tips voor een betere slaaphygiëne, waardoor ook jij opnieuw beter gaat slapen.

Als je je aanmeldt voor dit gratis e-book, krijg je ook regelmatig mijn nieuwsbrief met gratis tips en inspiratie. Ik ga zorgvuldig om met je gegevens en je kan je altijd weer uitschrijven voor de nieuwsbrief.